گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

حسرت دیدار تو

همیشه منتظرت هستم
خیال می کنم پشت در ایستاده ای و در میزنی
اینقدر این در کهنه را باز و بسته کرده ام که لولایش شکسته است
لولای شکسته در را عوض میکنم
انگار کسی در میزند
در را باز می کنم و در خیالم تو را می بینم که پشت در ایستاده ای
می گویم :
بانو خوش آمدی
ولی تو نیستی
پشت در تنهاییست
در را می بندم و باز دوباره باز میکنم
ولی هنوز هم نیستی
اینقدر باز میکنم و می بندم که لولای در دوباره می شکند
کاش می آمدی
می دانم چشم خسته ام بسته خواهد شد
قلبم خسته ام خواهد ایستاد
ولی تو نخواهی آمد
بانو
بانو
بانو جان
تا آخر عمر فقط همین خواهد بود
من و در و لولای شکسته
و حسرت دیدار تو
فقط همین

"کیکاووس یاکیده"
نظرات 1 + ارسال نظر
maed شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://puresky.mihanblog.com

دوست خوبم ممنون از شعرهای زیبات وکامنت های قشنگت..

خواستم به یه سایت تفریحی که تازه درست شده دعوتت کنم... سرگرم کنندس و اموزنده

http://2cloob.ir

موفق باشی عزیز

سلام.ممنونم از لطف شما.تولد سایت جدیدتون با مدیریت شما رو تبریک میگم.از دعوتتون سپاسگزارم.حتما خواهم آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد