گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

اکنون که مال منی

اکنون که مال منی
رویاهایت را تنگاتنگ رویاهایم بخوابان
و به عشق و رنج و کار بگو
که اکنون
همه باید بخوابند
به عشق بگو که دیگر هیچ کسی جز تو
نمی تواند در رویاهایم بگنجد

   "پابلو نرودا "

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ http://pesaremaghror.blogfa.com

به امیدقربانی شدن تمام لحظه هاى تلخ زندگیت.کامت شیرین عیدت مبارک
سلام دوست عزیزم.به یادتون هستم همیشه.ببخش که زیادسرنمیزنم.حال روحیم خوب نیست

سلام دوست عزیز،از لطفی که به من دارید ممنونم، درکتون میکنم.

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی، دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند!

محبوبه چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://pesaremaghror.blogfa.com

میگن سختیها نمک زندگی اند!
اما هیشکی نفهمید واسه من که خاطراتم زخمی ست!
این نمک شوری نداره! مزه "درد" میده...!
سلام ممنون دوست خوبم شما نسبت به من لطف داری.
منم به داشتن دوستی مثل شما افخار میکنم

مرسی، همیشه شاد باشید و سرافراز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد