گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

در کف‌مان کلیدی است

در کف‌مان کلیدی است
که قفلش را
گم کردیم.
آبی در هواست
که مَشربه‌یی نداریم.
کلماتی
که مدادی نداریم.
آوازی
که دهانی نداریم.
ساعتی
بی عقربه.
دستی
و تنی نداریم.
آیا زمان
به انتظار کسی خواهد ماند
با سوزنبانی که در جوانی خود مرده است.

   "محمد شمس لنگرودی"

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://pesaremaghror.blogfa.com

♥ஜ♥
ســـــــــلام

باز هم دلتنگی ، باز هم گریه های شبانه ام

یه عاشق غمگین ، در حسرت شبهای بی ستاره ام

سخت دلتنگم ، سخت بیقرار و بی تابم ...
────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
─(♥)████████(♥)████████(♥)
─(♥)██████████████████(♥)
──(♥)████████████████(♥)
────(♥)████████████(♥) __
──────(♥)████████(♥)
────────(♥)████(♥) __
─────────(♥)██(♥)
───────────(♥)

کجاست شانه های گرم و مهربانت ، تا گریه کنم ؟

کجاست آن لبخندهای عاشقانه ات تا باز هم دیوانه شوم ؟

چرا دیگر درد دلی برای گفتن با من نداری ؟

چرا اشکهایت را از من پنهان می کنی و حرفی برای گفتن نداری ؟

چرا قلب عاشقم را در انتظار چشمانت می سوزانی ؟

آنقدر دلتنگ چشمانت هستم که نمی توانم در هیچ چشم دیگری نگاه کنم ...

آنقدر بیقراره وجودتم که هیچ اتفاقی ، دل غمگینم را شاد نمی کند

برای گریستن ، شانه هایت را کم دارم

شانه هایی که بارها و بارها در خواب و خیال ، تکیه گاه دل عاشقم بود

برای عاشقی ، نگاههای زیبایت را کم دارم

نگاههایی که تنها دلیل زندگی و عشقم شد

چرا دیگر برای غصه ها ، اشکها و دلتنگی هایم جوابی نداری ؟

سلام دوست عزیز. ممنونم که بهم سر زدی.شادباشی وسرافراز... همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست.گاهی به علت حضور کسی در کنارت است که حواسش به نگاه عاشق تــــــــــونیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد