گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

سالگرد رحلت مادر عزیزم

سلام. فردا ضمن شهادت امام جعفر صادق(ع) سالگرد رحلت مادر عزیزم میباشد.خداوند ارواح پاک همه مادران را با فاطمه زهرا(س) محشور فرماید. به همین منظور با عرض پوزش از همه دوستان فردا هیچ پستی نخواهم گذاشت.

 

مادر  بهشت  من  همه  آغوش گرم تست 

گوئی   سرم    هنوز   به  بالین  نرم تست

مادرحیات با تو بهشت است و خرّم  است   

ور  بی  تو بود  هر دو جهانش جهنّم است

 

می دانم که پنج شنبه ها چشم انتظار من هستی!

پس اشکهایم را دسته گلی می کنم و از راه دور برایت

می فرستم تا بدانی قلب طوفان زده ام تا هستم با

خاطرات تو خواهد تپید.مادر!

 

یازدهم شهریور امسال مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع)ورحلت جانگداز مادر عزیزمان گشته است. خداوند روح پاک وملکوتی عزیز سفرکرده مان را با فاطمه زهرا(س) محشور بگرداند. یاد و خاطره مادر مظلوممان را با ذکر صلوات و فاتحه گرامی میداریم. 

           (محسن کاجاوی)

نظرات 1 + ارسال نظر
مائده دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://puresky.mihanblog.com

سلام محسن جان
ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت مادر مهربانت، از پست های زیبا ی شما سپاسگزارم.
و
خواستم بگم این آدرس وبلاگ جدیدمه که کاملا شخصیه!! وبلاگ بسیج مربوط به دانشگاهه و من باید به چند نفر پاسخگو باشم!!
اینجا دیگه محدودیتی برای نظرات و پست ها ندارم!
http://puresky.mihanblog.com/

سلام.ممنونم.حتما به وبلاگتون میام.باعث افتخار منه. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد