گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

عاقلانه است که فراموشت کنم ؟

نمى دانم چه کار باید کنم ؟

 آیا باید از سرنوشتى که تو را

در پیش پایم قرار داد قدردانى کنم ؟

همان سرنوشتى که باعث شد

 در چشمهایت آب شوم

همان چشمهایى که

 مرا در دریائى بی قرار غرق

و سیماى تو را بر چهره ام حک کرد

آن گونه که همه تو را در چشمهایم پیدا می کنند !

و حروف نام تو را در قلبم جای داد

 و عشق تو را در خونم جارى کرد.آه عشق من !

تو را به خدا به من بگو

 آیا بعد از این همه عشق

 عاقلانه است که فراموشت کنم ؟
     

     "نزار قبانی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد