گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

دوستت دارم

هربار که به تو فکر می کنم
یکی از دکمه هایم شل می شود

انقراض آغوشم یک نسل به تاخیر می افتد

و چیزی به نبضم اضافه می شود
که در شعرهایم نمی گنجد
کافیست نام تو را بخوانم
تا ببینی ؛ لکنت ، عاشقانه ترین لهجه هاست
و چگونه لرزش لب های من ، دنیا را به حاشیه می برد

دوستت دارم

با تمام واژه هایی که در گلویم گیر کرده اند
و تمام هجاهای غمگینی که برای تو شعر می شوند

دوستت دارم با صدای بلند

دوستت دارم با صدای آهسته
دوستت دارم و خواستن تو
جنینیست در من
 که نه سقط می شود
نه به دنیا می آید
          "لیلا کردبچه"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد