گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

مرا با هیچ کس ردیف نکن..

 

 چه میگویی که من در ردیف دوستانت هستم 

 کدام ردیف ؟

 کدام دوستان؟ 

 همانگونه که تو برایم یگانه ای 

 برایم جایی در گوشه قلبت بگذار 

 جایی که فقط من باشم 

 تک وتنها 

 جایی آرام 

 تا در آن آرامش یابم 

 مرا باهیچ کس 

 در هیچ جایی ردیف نکن... 

                                        (محسن کاجاوی) 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

راس میگی محسن جون منم اینطور

دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور دیگرجوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد