گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

زندگی را دوست میدارم

  گاهی وقتها ادم از همه خسته میشه حتی از خودش.. 

   

  امشب فکر میکنم یکی از اون شباست خستگی کار روزانه یک طرف برخوردای انسانهایی 

   

  که نه درکت میکنند ونه سعی میکنند گوش به حرفات بدند که لاقل یک ذره هم که شده 

  

  درکت کنند یک طرف.....  

   

  نمیدونم چرا یهو بیاد شعری از اخوان افتادم که واقعا دلنشینه . براتون بعنوان حسن کلام 

   

  و برای آرامش خودم مینویسم :

 

  

  زندگی را دوست میدارم 

   

  مرگ را دشمن 

   

  وای! اما با که باید گفت این من دوستی دارم 

   

   که به دشمن خواهم از او التجا بردن...

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ http://roozhayeshadi.mihanblog.com

سلام چطوری؟

از وبلاگت بازدید کردم،باید بگم وبلاگ قشنگی داری قالبش هم قشنگه،یه چیز که خیلی خوشم اومد این بود که وبلاگت نظم و ترتیب داره که خیلی مهمه منظورم اینکه آدم داخلش احساس سردرگمی نمیکنه

اگه دوست داشتی به منم سر بزن حدس میزنم از مطالبم خوشت میاد،توصیه میکنم که مطالب رو توی وب من هم قرار بدی تا بچه های دیگه نظرشون رو بگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد