گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.
گلباغ شعر

گلباغ شعر

روح "پدرم" شاد که فرمود به استاد ..... پسرم را "عشق" بیاموز و دگر هیچ.

این روزها

 

این روزها سخت مشغولم
مادربزرگ می گفت
رد پای عشق را دنبال کنی
میرسی آخر دنیا - نوک کوه قاف
به شهری که همه آدمهایش خوشبختند
رد پای عشق را دنبال می کنم
اما انگار آخرش به آسمان رسیده
خوب شد مادربزرگ دیگر نیست
تا ببیند
شهر خوشبختی را به آسمان برده اند
و دیگر هیچ جای زمین هیچ آدم خوشبختی نیست
حتی نوک کوه قاف
این روزها سخت مشغولم
دنبال کسی می گردم که پرواز بلد باشد

  "گیلدا ایازی"

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://pesaremaghror.blogfa.com

سلام اینو بخونید:البته من ننوشتما یکی برام فرستادهممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)

سلام دوست عزیزم. از اینکه به یادم هستین ممنونم.

Kajavi دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ق.ظ

سلام پسرعمو من نظیفه خواهر سلیمان هستم،من عمو فیض ا... رو خیلی دوست داشتم روحش شاد باشه انشاا...

سلام خدمت دختر عموی خوبم. خدا میداند از دیدن این پیام چقدر خوشحالم. از اینکه دیر جواب دادم شرمنده ام. به شما ایمیل خواهم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد